Hoe voeg ik een vergaderruimte toe in Cloudtelefonie
Navigeer naar de BellQ Website en log in op het BellQCloudtelefonie.
Nadat u zich hebt aangemeld bij het BellQ Cloudtelefonie, volgt u deze stappen om een vergaderruimte aan te maken.
Navigeer naar PBX > Applications > Conferences
Nieuwe Conference room maken of klik op deom een bestaande Conference Room te kiezen.
Scrol omlaag in je lijst en selecteer de conference rooms om een nieuwe room te bewerken of te maken.
Een nieuwe vergaderruimte maken:
Voeg een code/number toe om de interne conferentie te bellen (intern toestelnummer/nummer gekozen vanaf de handset of softphone om deel te nemen aan de conferentieruimte)
Het externe telefoonnummer dat wordt gebeld om deel te nemen aan de vergadering wordt vastgesteld via de inkomende route nadat de vergaderruimte is gemaakt.
Voeg een Conference room name/Description toe.
Pas de settings(instellingen) naar wens aan (deelnemen aan aankondigingen, verkondig het aantal gebruikers, pincode voor gebruikerstoegang, enz.).
als het een nieuwe vergaderruimte is, klikt u op Opslaanen opnieuw laden.
Klik op ditrechts om de reeds aangemaakte vergaderruimten te bekijken.