Krijg eenvoudige, flexibele en krachtige Cloudtelefonie
oplossing

Krijg eenvoudige, flexibele en krachtige Cloudtelefonie oplossing

Wat krijg je met Cloud telefonie?

Onze Cloud telefonie bevat alle functies die u zou verwachten van een telefoonsysteem van premium-niveau, waaronder: auto attendant, voicemail, doorschakelen, gespreksopname en desktop call management.

Gebruik alle soorten telefoons

Verbind vaste telefoons, draadloze mobiele telefoons of webgebaseerde telefoons met uw PBX.

Eenvoudige telefonische vergaderingen

Creëer vergaderruimten en chat met iedereen tegelijk.

Uw bestaande telefoonnummer behouden

Wij kunnen uw bestaande bedrijfsnummer verplaatsen naar BellQ Cloud.

Gratis mobiele en web-apps

Gebruik onze gratis mobiele en web apps voor interne en externe medewerkers.

Maak verbinding met behulp van een echte zakelijke telefoon, mobiele app of uw webbrowser!

klanten:

Houd je eigen telefoonnummer of krijg een nieuwe, twee, drie of meer!

We begrijpen dat het erg belangrijk is om uw telefoonnummer te behouden dat uw klanten kennen en dat kunnen we ook doen. We kunnen uw oude nummer rechtstreeks naar uw nieuwe BellQ porteren u laten werken zoals u normaal doet, meestal met weinig tot geen onderbreking.

Overzicht van BellQ Cloud

Onze cloud telefonie heeft zoveel aan functies dat we niet alles op onze website konden laten zien, maar u hierbij een kleine preview screenshots.

Belfuncties

Beller-ID bestaan eentje norm PBX-functie diegene inkomende manen identificeert aan den hand van hoen beller-ID. Bij inkomende oproepen wordt de Beller-ID weergegeven op het telefoonscherm van de gebruiker.

Op dezelfde manier kunnen alle PBX-extensies worden ingesteld om een bepaalde beller-ID weer te geven bij uitgaande oproepen. Dit is handig als een bepaalde telefoon tot een bepaalde afdeling behoort of als een persoon zijn/haar directe nummer wil weergeven bij het plaatsen van uitgaande gesprekken.

Met deze essentiële telefoonfunctie kunnen gebruikers oproepen van hun telefoon doorverbinden. Oproepen kunnen worden doorgeschakeld naar een andere gebruiker, voicemail, een extern nummer en andere bestemmingen.

Gesprekken kunnen op twee verschillende manieren worden doorgeschakeld. De eerste methode wordt een Blind Transfer genoemd en verbindt onmiddellijk twee oproepen. De tweede wordt een bijgewoonde overdracht genoemd en deze methode verbindt de persoon die de overdracht uitvoert eerst met de beoogde ontvanger. Dit geeft de overdragende gebruiker de kans om de ontvanger te informeren die aan de lijn is voordat de daadwerkelijke overdracht wordt uitgevoerd.

Oproepparkeren maakt het mogelijk om een oproep te plaatsen op een oproepparkeerplaats met een toegewezen nummer. Dit geparkeerde gesprek kan door elke gebruiker met elke telefoon worden opgenomen. De beller die op de parkeerplaats van de oproep wordt geplaatst, zal in de wacht muziek laten afspelen terwijl ze wachten op een pick-up. Oproepen krijgen specifieke parkeerplaatsnummers toegewezen bij het overstappen. Het parkeerplaatsnummer is essentieel voor dit systeem, dus het is absoluut noodzakelijk dat de persoon die het gesprek doorzet, noteert in welk parkeerplaatsnummer het gesprek is geplaatst - het nummer wordt voorgelezen aan de overdragende gebruiker na het kiezen van de extensie voor de parkeerplaats. Oproepen kunnen eenvoudig worden beantwoord door het nummer van de parkeerplaats te bellen.

Met deze functie kunnen oproepen die normaal gesproken op een bepaalde locatie afkomstig zijn, naar een andere locatie worden doorgestuurd. Zodra het doorschakelen van oproepen is geactiveerd, worden alle oproepen onmiddellijk omgeleid naar de beoogde bestemming. Oproepen kunnen worden doorgestuurd naar een andere extensie, telefoonnummer (zoals een mobiele telefoon), een IVR en meer.

Een voorbeeld van deze functie zou zijn als een bepaalde gebruiker het kantoor voor een bepaalde tijd moest verlaten en zijn telefoontjes op een andere locatie wilde ontvangen.

CDR Reporting geeft u de mogelijkheid om alle telefoongesprekken in een grafische interface te bekijken. Met VitalPBX kunt u filteren op datum, extensie, gebruiker, duur en meer. Totalen worden berekend op basis van de filterinstellingen en worden op een aantal manieren grafisch weergegeven.

Dit is handig voor bedrijven die telefoongesprekken en bepaalde personen / extensies in de gaten moeten houden die niet direct kunnen worden geobserveerd of gecontroleerd.

Voicemail is misschien wel een van de meest bekende en gebruikte functies van een telefoonsysteem. Voicemail stelt bellers in staat om een spraakbericht achter te laten dat op een latere datum / tijd kan worden afgespeeld. Standaard hebben voicemails twee afzonderlijke voorwaarden/berichten die kunnen worden afgespeeld.

  1. 'niet-beschikbare oproepen' – wanneer oproepen niet worden beantwoord.
  2. 'bezetgesprekken'– wanneer de extensie zich in een gesprek of in een niet-storende modus bevindt.

Wanneer een oproep een voicemail van een gebruiker bereikt, wordt de beller gevraagd een bericht achter te laten na een vooraf opgenomen (of geautomatiseerd) bericht. Extra opties kunnen worden ingesteld om oproepen te routeren als ze een voicemail van een gebruiker bereiken (zie Persoonlijke assistent voor meer informatie).

Uw PBX kan honderden afzonderlijke voicemailboxen ondersteunen. Uw PBX heeft ook voicemail-naar-e-mailfunctionaliteit, waarmee voicemailberichten rechtstreeks op het e-mailadres van een gebruiker kunnen worden afgeleverd waar ze kunnen worden beluisterd zonder het gebruik van hun bureautelefoon.

De functie voicemail naar e-mail PBX is een geabonneerde functie die, indien ingeschakeld, een kopie van het voicemailbericht van een gebruiker naar het opgegeven e-mailadres verzendt. Met deze functie kunnen gebruikers hun voicemailberichten beluisteren via e-mail of smartphone zonder hun bureautelefoon fysiek te hoeven gebruiken.

Deze functie heeft veel inherente voordelen, maar vanwege vereisten die het gebruik van een externe e-mailserver vereisen, kan een abonnement op een e-mailservice verplicht zijn om deze functie te laten functioneren.

Deze functie wordt beheerd in het PBX-gebruikerspaneel.

Eenmaal ingeschakeld, zal de follow me-functie oproepen doorschakelen naar alternatieve extensies /externe bestemmingen (zoals mobiel of vast) als een oproep langer aanhoudt (bel) dan het gedefinieerde aantal seconden. In eerste instantie zal het systeem de initiële extensie bellen voor het gedefinieerde aantal seconden (we raden 15 seconden aan). Zodra de gedefinieerde duur is verstreken, stuurt het systeem de oproep om de extensie (s) en / of externe bestemmingen te laten rinkelen die worden vermeld als volgnummers. De oproep kan worden geaccepteerd of geweigerd door een extern apparaat (zoals een mobiele telefoon) zonder dat de beller hiervan op de hoogte is. Een afwijzing stuurt uiteindelijk de oproep naar de drukke voicemail van de eerste (originele) extensie*.

Deze functie zorgt ervoor dat een beller nooit het voicemailsysteem van een extern apparaat zal bereiken. Dit is uiterst voordelig omdat dit ervoor zorgt dat follow me destination voicemails (zoals de persoonlijke voicemail van een mobiele gebruiker) nooit worden bereikt. Houd er rekening mee dat zodra een oproep wordt beantwoord op een extern apparaat, deze niet kan worden doorgeschakeld naar het systeem (bijv. naar een extensie, belgroep, oproepwachtrij, enz ...).

*Het telefoonsysteem is in staat om de laatste (onbeantwoorde) oproep naar veel verschillende bestemmingen te routeren (zoals voicemails, andere extensies, IVR's, oproepwachtrijen en meer). Dit is een geavanceerde functie van follow me en vereist extra configuratie.

Een Interactive Voice Response (IVR) / Auto-attendant-functie is misschien wel een van de meest wenselijke functies voor een zakelijke PBX. Een IVR speelt een geautomatiseerd bericht af aan alle inkomende bellers. Dit bericht wordt afgespeeld voor de beller, geeft de opties op die voor hem beschikbaar zijn en vraagt hem vervolgens om zijn selectie te maken op basis van de aard van het gesprek. Zodra de beller de juiste optie heeft gekozen, kan het gesprek worden doorgestuurd naar de beoogde partij, extensie, afdeling, enz. IVR's zijn zeer robuuste en efficiënte tools in elke zakelijke omgeving en werken aan het verminderen van de hoeveelheid tijd die onnodig aan de telefoon met een beller wordt doorgebracht. Omdat het hele systeem volledig geautomatiseerd is, worden oproepen efficiënter gerouteerd en kunnen werknemers hun productiviteit maximaliseren.

Met de functie Niet storen kunnen gebruikers een voorwaarde instellen op hun handsettelefoons die automatisch een oproep zou weigeren. Dit is enigszins vergelijkbaar met het doorschakelen van oproepen, behalve dat elke inkomende oproep wordt beëindigd naar de 'drukke' voicemail van de gebruiker (reguliere onbeantwoorde oproepen eindigen naar de 'niet-beschikbare' voicemail). Deze functie is handig wanneer een gebruiker bezig is met een belangrijke taak en het zich niet kan veroorloven om een oproep aan te nemen (bijv. Belangrijke vergadering, belangrijke taak, lunch eten, enz ...).

Een oproepwachtrij is een functie die bellers in een gereguleerd prioriteitssysteem plaatst, zodat de beller met de hoogste prioriteit (meestal de beller die het langst in de wacht staat) wordt beantwoord voor een beller met een lagere prioriteit. Oproepwachtrijen zijn uiterst handig bij het verwerken van een groot aantal inkomende bellers tegelijkertijd. Bellers kunnen in een wachtrij worden geplaatst om te worden beantwoord door de eerste beschikbare vertegenwoordiger (ondersteuningsvertegenwoordiger), of in een wachtrij worden geplaatst die kan worden beantwoord door een specifieke agent (verkoper). Terwijl een beller in een wachtrij staat te wachten, kan speciale muziek in de wacht en/of berichten voor hen worden afgespeeld. Gebruikers kunnen ook in- en uitloggen op bepaalde wachtrijen. Dit kan handig zijn voor gebruikers die willen lunchen en hun telefoon niet laten overgaan, of voor situaties waarin extra agenten van nut kunnen zijn.

Met de functie Tijdconditie kunt u een oproep routeren op basis van de tijd, dag van de week of maand. Deze functie kan handig zijn voor het anders routeren van oproepen na kantooruren, tijdens weekenden, feestdagen, enz. Een goed voorbeeld van deze functie die in gebruik is, is om bellers een bericht te geven dat aangeeft dat het bedrijf momenteel gesloten is. Het bericht kan de beller vervolgens informeren over de normale kantooruren en hen vragen een bericht achter te laten of gewoon terug te bellen tijdens kantooruren.

Als de functie Gespreksscreening is ingeschakeld, voorkomt u dat een nummer naar het telefoonsysteem belt. Dit is handig om ongewenste oproepen / verzoeken te voorkomen, intimidatie en / of misbruik te voorkomen, telemarketingbedrijven te stoppen die gewoon niet willen opgeven, en meer.

Uw PBX is in staat om veel extensies te groeperen in een enkele gekozen extensie. Als er bijvoorbeeld verkoopagenten zijn met extensies 220, 221, 222 en 223, is het mogelijk om een 'Sales'-ringgroep toe te wijzen die, wanneer gebeld, alle telefoons tegelijkertijd zal bellen.

Extra opties kunnen worden geconfigureerd, zoals: de ringstrategie (alles bellen, sequentieel bellen, ring eerst beschikbaar en meer), maximale beltijd, aankondiging (af te spelen aan de beller voordat de groep wordt gekozen), of u wilt bellen of muziek wilt afspelen, en meer.

Deze functie is handig voor IVR's en oproepwachtrijen, omdat inkomende oproepen gemakkelijk naar een hele afdeling kunnen worden geleid. Dit kan ook handig zijn als u intern contact wilt opnemen met een groep telefoons (technische ondersteuningsmedewerkers). Het is net zo eenvoudig als het toewijzen van die telefoons aan een ringgroep (zoals 601) en het bellen vanaf elke systeemtelefoon.

De vergaderruimtefunctie van uw PBX creëert een vergaderruimte waarin gebruikers (zowel intern als extern) kunnen inbellen en met elkaar kunnen praten. Vergaderruimten kunnen worden gemodereerd door een admin-gebruiker en kunnen ook met een wachtwoord worden beveiligd om te voorkomen dat ongewenste bellers er toegang toe krijgen. De vergaderruimte is intern toegankelijk voor gebruikers door het toegangsnummer van de vergaderruimte te bellen. De vergaderruimte is toegankelijk voor externe gebruikers door een numerieke code in te voeren na het kiezen van een nummer.

Uw vergaderruimte kan bijvoorbeeld worden gekoppeld aan uw IVR-bericht zonder dat iemand het ooit weet. Een beller zou uw normale bedrijfsnummer bellen en zodra ze het IVR-bericht bereikten, zouden ze de toegangscode (#XXX) invoeren, gevolgd door het wachtwoord, en ze zouden worden verbonden met de vergaderruimte.

Conference's kunnen eenvoudig worden opgezet door contact op te nemen met een of meer partijen via extension dialing. Deze conferentie heeft echter beperkte functionaliteit en werkt mogelijk niet met externe partijen.

Dit is een functie die zowel extern als intern toegankelijk is. Wanneer de directory wordt aangeroepen, wordt de beller gevraagd de eerste drie letters van de voor- of achternaam van een gebruiker in te voeren. De map zoekt en matcht vervolgens de invoer met de meest waarschijnlijke gebruiker en speelt de naam van die gebruiker af voor verificatie.

De Call Spy functie stelt bepaalde bevoorrechte gebruikers in staat om mee te luisteren naar elk telefoongesprek. Met deze functie kan de gebruiker die call spy gebruikt niet communiceren met een lid van de oproep die wordt bespioneerd. Deze functie waarschuwt de partij die wordt bespioneerd ook niet dat iemand anders luistert.

Deze functie kan handig zijn als een leidinggevende live naar een actief gesprek wil luisteren zonder dat de gesprekspartij het weet.

Busy Lamp Field (BLF) is een verlichte (groene of rode) indicator op uw telefoon (of uitbreidingsmodule) die kan worden geconfigureerd om de status van bepaalde voorwaarden / functies van PBX aan te geven.

Voorbeelden van BLF die de status kunnen aangeven zijn:

  • Of een extensie in gebruik is (of een gebruiker aan de telefoon is of niet)
  • Snelkiezen wanneer de toets wordt ingedrukt
  • Of er al dan niet een oproep is geparkeerd (in afwachting van ophalen door iemand)
  • Of de optie niet storen is geactiveerd.
  • Of er al dan niet een oproepomleiding actief is.

Een goed voorbeeld van de 'extensie in gebruik' BLF zou zijn als iemand belt en Jim wil bereiken bij extensie 220. De receptioniste zou een kijkje nemen in het BLF-paneel op hun telefoon en zien dat Jim op zijn telefoon zit (het lampje naast Jim's naam is ROOD), de receptionist kan de beller dan vragen of ze al dan niet een bericht willen achterlaten, of het later opnieuw willen proberen. Als de beller een bericht wil achterlaten, stuurt de receptioniste het gesprek gewoon rechtstreeks door naar de voicemail van Jim (*95* 220).

Direct Inward System Access (DISA) een systeemfunctie waarmee een gebruiker toegang heeft tot het telefoonsysteem vanaf externe bronnen. Met deze functie kunnen gebruikers (bijvoorbeeld op een mobiel apparaat) verbinding maken met het telefoonsysteem om voicemail te controleren, oproepen te plaatsen, kiesextensies en meer. Deze functie werkt door gebruikers te vragen eerst een toepasselijk nummer te bellen (dit kan uw normale bedrijfsnummer zijn of een speciaal nummer specifiek voor dit doel), en vervolgens (dit wordt sterk aanbevolen) een speciale functiecode te kiezen die de gebruiker vervolgens vraagt een speciale pincode in te voeren. Na het invoeren van de inloggegevens heeft de gebruiker toegang tot uw systeem bijna alsof ze aan hun bureau zitten.

Een voorbeeld hiervan is als een medewerker contact moet opnemen met een klant wanneer deze momenteel niet op kantoor is. De werknemer kan het speciale nummer bellen, de functiecode invoeren (#XXXXX), de pincode invoeren (XXXXX) en doorgaan met het plaatsen van een oproep. Dit is gunstig als de werknemer (of werkgever) alleen wilde dat klanten het werk-beller-ID-nummer zagen, en niet de persoonlijke of mobiele beller-ID van de werknemer. Een ander uniek voordeel van deze functie is dat de beller de langeafstandsservice van het telefoonsysteem kan gebruiken zonder zich zorgen te hoeven maken over het betalen van belachelijke mobiele langeafstandsvergoedingen per minuut. In feite kan DISA werken als een visitekaartje voor werknemers.

Dicteren is een handige functie waarmee een gebruiker audio van zijn telefoon kan opnemen. De opname kan vervolgens naar elk opgegeven e-mailadres worden verzonden om later te worden beluisterd.
Dit kan handig zijn voor veel scenario's, zoals:

  • Vergaderingen
  • Rechte
  • Dictaat moet op een later tijdstip worden uitgetypt
  • En meer

Uw PBX ondersteunt de mogelijkheid om externe gebruikers toe te voegen. Een remote user is een telefoonsysteemgebruiker die zich niet op kantoor bevindt, maar toch verbinding maakt en dezelfde functionaliteit heeft als een kantoorgebruiker. De externe gebruiker moet zijn externe telefoon hebben geconfigureerd om verbinding te maken met de PBX op het centrale kantoor.

Met externe gebruikers kan een persoon overal ter wereld werken en kunnen oproepen worden geplaatst en ontvangen alsof ze aan een bureau op kantoor zitten. Dit is een uiterst nuttige functie die kan worden gebruikt in een groot aantal situaties en scenario's (bijvoorbeeld werknemers die vanuit huis werken, werknemers die vaak op reis zijn, werknemers in een andere stad, land en meer).

Music on hold is een functie die muziek afspeelt voor bellers die in de wacht zijn gezet of zich momenteel in een oproepwachtrij bevinden. De muziek kan worden aangepast om muziek af te spelen met betrekking tot de demografische basis van de bellers, of gewoon de bellers een aantal aangepaste opgenomen berichten te presenteren met betrekking tot de potentiële aard van het gesprek.

Een voorbeeld hiervan is om een bericht op te nemen dat vervolgens elke X seconden kan worden afgespeeld om aan te geven dat de oproep "belangrijk voor ons is en in prioriteitsvolgorde zal worden beantwoord".

Een andere optie is om een bericht op te nemen dat kan worden afgespeeld voor bellers om hen te informeren over een mogelijk probleem dat op de hoogte is gesteld (bijv. "we zijn momenteel op de hoogte van de ontsnapte apen en werken eraan om ze te arresteren. Als deze oproep niet over de vraatzuchtige apen gaat, blijf dan alsjeblieft vasthouden").

en intercom is een geweldige functie om te hebben in een omgeving waar berichten snel moeten worden doorgegeven aan gebruikers over afstanden of kantoren. Paging/Intercom stelt gebruikers in staat om direct en onmiddellijk contact met elkaar op te nemen via de speakerphone (intercom en paging worden automatisch beantwoord).
Met intercom kan een gebruiker direct contact opnemen met een andere gebruiker (of gebruikers in een ringgroep). Alle partijen kunnen met elkaar praten en luisteren.
Paging stelt één gebruiker in staat om tegelijkertijd contact op te nemen met een groep gebruikers. Dit verschilt van de intercomfunctie vanwege het feit dat het een eenrichtingsaudiosignaal is, wat betekent dat degenen die worden gepagineerd niet terug kunnen spreken naar de pager.

Deze twee functies hebben veel voordelige toepassingen. Een dergelijk gebruik zou efficiënt zijn in een grote werkomgeving zoals een magazijn of een groot kantoor. Als een gebruiker een belangrijke boodschap had om door te geven aan het hele kantoor, belde hij gewoon de paginacode die contact opnam met alle afdelingen / kantoren en sprak het bericht uit. Iedereen (behalve degenen aan de telefoon) zou onmiddellijk op de hoogte worden gebracht.

Opmerking: Intercom en paging werken mogelijk niet op bepaalde telefoons.

Deze functie wordt beheerd in het PBX-gebruikerspaneel.
De PA (Personal Assistant) maakt geavanceerde controle van het voicemailsysteem van een gebruiker mogelijk. Het is enigszins vergelijkbaar met de Follow Me-functie; het geeft bellers echter meer controle. In essentie is de PA een mini-IVR (interactive voice response) voor voicemail.

Wanneer een beller de PA van een gebruiker bereikt, krijgt deze een opgenomen bericht te zien. Dit bericht zou hen erop wijzen dat er opties zijn naast het simpelweg achterlaten van een bericht. Doorgaans geven PA-voicemails bellers de mogelijkheid om een bericht achter te laten OF te proberen contact op te nemen met de beoogde partij. PA kan worden geconfigureerd om te werken met 'niet-beschikbare' en/of 'drukke' voicemails.

Een beller bereikt bijvoorbeeld uw voicemail en krijgt de optie: druk op 1 om uw mobiel te bellen, druk op 2 om het kantoor in Florida te bereiken, druk op 0 om de receptie te bereiken of laat een bericht achter. Dit zorgt ervoor dat de beller contact kan opnemen met een geschikte partij als hij dat wil, of gewoon een bericht kan achterlaten.

Callcenterfuncties in uw browser opnemen

Moet je net dat stapje extra zetten? Misschien bent u een bestaand callcenter of wilt u groeien om aan de eisen van uw klanten te voldoen.

Onze BellQ Cloud biedt u alle tools om te doen wat u nodig hebt. Beheer van gespreksopnamen, live operatorcentrale en agentstatistieken. Alles in uw browser en binnen handbereik.

Extra functies

Receptiescherm

De BellQ biedt u volledige receptieschermfunctionaliteit waarmee u uw hele afdeling op locatie of op afstand kunt runnen, inclusief.

Gesprekopname

Organiseer uw BellQ-oproeplogboek. Met onze opname-webinterface kunt u uitgebreide teams maken, opnamen taggen, notities maken, referenties toevoegen en meer.

Gespreksrapportages

Uw callcenter volgen? Genereer geen rapporten op basis van handmatige gespreksdetails, maar haal de rapporten die u nodig hebt rechtstreeks uit uw BellQ.

Neem vandaag nog contact op om te profiteren van BellQ Cloudtelefonie