Een wachtrijen maken

Navigeer naar de BellQ Website en log in op het Cloudtelefonie.

Volg na het inloggen deze stappen om een Queue(Wachtrijen) aan te maken.

Wachtrijen zijn geweldig voor ondersteuning en verkoop. Wachtrijen voorkomen dat klanten drukke geluiden horen en bieden de mogelijkheid om vragen te beantwoorden.

  1. Navigeer naar PBX > Call Centre > Queues
  2. Code bewerken – Dit is het wachtrijnummer dat u belt om iemand in de wachtrij te zetten. 200, 300, 400.
  3. Description bewerken – Wachtrijnaam (bijv. verkoop)
  4. Voeg de Extension toe – Call destination – Dit zijn de telefoons die rinkelen wanneer de beller in de wachtrij komt te staan. (Laat Member Type als Static)
  5. Final Destination – Moet over het algemeen worden ingesteld op Terminate Call(Oproep beëindige) en Hangup(Ophangen) – Kan ook worden ingesteld om naar voicemail of zelfs een Night Queue(nachtwachtrij) te verzenden.
  6. Klik Save.
  7. Klikom te reload.
  8. Ten slotte, om de wachtrij te laten werken, moet u naar Inbound Routes gaan en een van de gebelde nummers wijzigen of toevoegen, zodat wanneer iemand de wachtrij belt, deze naar de wachtrij verwijst.